Khamis, 31 Disember 2009

akhirnya tahun 2009

tahun 2009 berakhir dengan begitu padat dan menguji kesabaran aku sebagai seorang manusia, perempuan, isteri, anak dan jgk menantu...
menghabiskan kerja-kerja yang tak pernah habis di pejabat..
kadang-kadang membosankan..

(kek yg aku wat utk diorg)

26hb disember 2009

aku bangun seawal jam 5 pagi untuk sedia cupcakes yg aku dah wat untuk wedding dilla di segamat. kitorang gerak jam 9 pagi selepas sarapan..

sampai segamat terus setting table untuk pengantin dan setting wedding cakes yg aku wat untuk diorg..
seronok dapat jumpe ayah n ibu.. peluang keemasan untuk aku melepaskan rindu..
jam 5 petang gerak balik ke kl tp sampai kl jam 11 mlm sebab jalan jem..


27hb disember 2009

aku bangun jam 2 petang akibat terlalu letih untuk beberapa hari sebab memenuhi tempahan kek. alhamdulillah.. aku tak masak untuk hari tu. sebab hubby nak makan kat luar.
jam 7ptg kitorang kuar mkn malam.
jam 8.30 malam kitorang sampai kat wad kecemasan pusrawi. hubby kne admit mlm tu jgk..
aku tido sorng.. huhuhu....




(kesian hubby tido dalam kesakitan)




28hb disember 2009


seawal 6.50 pagi aku dah sampai kat wad as-saadah. hubby operation jam 8 pagi..
aku tunggu hubby kuar dari operation room almost 2jam.
jam 10 pagi hubby dah ade kat katil lega aku tgk keadaan dia yang dah sedar.
29 disember 2009
jam 3 ptg mertua aku sampai kat kl sentral. g amek diorg then terus ke putra height pick up ayah plak. letih sgt aku rase..
dari putra height terus ke hospital pusrawi. mlm balik umah terus pengsan.. letih tahap maksima.




30 disember 2009


(time 1st day wat pisio)

hubby masih di wad. aku teman kan dia g pisio. then balik amek mertua plak...
balik umah.. pengsan lagi


31 disember 2009

jam 8.30 pg sampai kat wad.. dok lepak sampai jam 11.. dah tak bleh handle aku balik umah tido.. ptg g sepital lagi.. hubby cakap sok dia balik..
seronok yg teramat...
semoga hubby cepat sembuh..




selamat tahun baru..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan