Selasa, 2 November 2010

al-kisah....

byk yang berlaku sepanjang beberapa bulan ni.. tapi aku yg malas nk menaip..
kemalasan yg melampau...


-ogos 2010-
untuk kali ke-2 aku berpuasa dgn en suami... berjauhan lagi dari ibu...


baru 3 hari pose, hari jumaat, umah aku di pecah masuk... tak gune punye penyangak.... laptop kesayangan aku dirembatnyer.. siap dgn broadband skali dia sapu...
mungkin bukan rezeki aku lagi....


lepas 16 hari pose... aku dapat berita gembira... alhamdulillah... aku mengandung lagi... aku agak excited.. tp aku pendam sediri.. takut peristiwa lama berulang lagi...

(alhamdulillah)



-september 2010-
tahun ni turn aku raya dgn family aku plak..
sgt seronok.. aku beraya sakan kat spore... dapat kuasa veto plak tu.. tak yah wat keje..
tp malangnyer aku ni ade simptom ibu mengandung kan.. so ape yg aku makan kebanyakkan nyer akan kuar balik....


(time 1st raya)

after 2weeks raya aku balik lagi.. time mamat kawin.. tapi kali ni aku tak dapat nk tlg sgt.. sbb aku lebih melayan mabuk n muntah aku.... ape pun aku tetap nk bergaya jgk... hehehe...


(tema bollywood)



oktober 2010
skarang aku dah masuk 4bulan=16 weeks... alhamdulillah...
kesihatan pun dah mula baik...


to be continue later....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan