Sabtu, 13 April 2013

Entry pertama 2013

peh.. lama sungguh blog aku menyepi...
hampir setengah tahun... hehe...
kemalasan bersebab..

sepanjang aku menyepi.. aku mengandung utk kali ke2..
sesuatu di luar jangkaan aku dan en hubby..
familly planning yg tak menjadi..
haha...
bagi aku permulaan tahun yang alhamdulillah baik walaupun pada awalnya terdapat kesulitan

1 February 2013
aku telah mendapat WXW 4849
syukur alhamdulillah... rezeki anak2...
kereta ketiga aku sepanjang aku ade lesen.. hehe...



alhamdulillah..
24 February 2013 aku selamat melahirkan seorang puteri.. (gambar akan di upload kemudian yek)
2 minggu awal dari tarikh jangkaan
alhamdulillah.. walaupun pada awalnya seperti ade sedikit komplikasi
.... smua nya berjalan lancar...
Nuwairah Aimy binti Muhamad Amin selamat dilahirkan secara normal pada jam 11.21 malam di Hospital Pusrawi Jalan Tun Razak Kuala Lumpur..
seorang lagi anak aku jadi org Key Ell.. hahaha...

** cerita bersambung ke entry akan datang...
nak g tgk anak2...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan