Selasa, 31 Mac 2009

Program Rakan Media...


Pening.. Penat tu yang kami semua rasa.. Program Rakan Media plak aktiviti minggu ni.. Letih gak aku terkejar-kejar kesana sini selesaikan semua perkara seorang diri.. Mungkin minggu malang untuk aku.. dari hari isnin aku asyik kene marah.. itu xkena ini xkena.. aku dah letih.. bertambah malang lagi bile buku program yang aku hantar untuk printing tu disalah cetak.. lagi sakit kepala aku dibuatnya... pening aku fikir kan.. macam mane takde orang perasan langsung tahun pada buku program tu salah.. aduh.. migrane aku.. tapi ape boleh wat orang tetap menyalahkan aku dari segala hal... Pada waktu macam ni aku sangat memerlukan seseorang yang boleh memahami aku.. Tapi.. hampeh.. aku tanggung semua seorang diri.. nak wat macam mane nasib badan.. aku Redha atas ketentuan-Nya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan