Rabu, 22 April 2009

Akhirnya...

Setelah puas aku berfikir... Akhirnya aku berjaya membuat keputusan yang paling sukar aku rase kan untuk di buat. Aku akan tinggalkan UiTM.. InsyaAllah satu hari nanti aku akan kembali pada UiTM mungkin sebagai seorang pelajar atau mungkin boleh jadi bos plak.. huhuhu. who knows... Aku akan melapor diri pada 15 Jun 2009. Aku akan mula bercuti pada 27 May.. Its mean I got less then 1 month in UiTM. Perasaan sekarang?? Bercampur2.. Gembira keluar dari tempat yang banyak mengajar aku erti kawan sebenar.. Sedih sangat kerana terlalu banyak kenangan aku disini. Disini tempat yang aku rase banyak merubah aku. Dari segi mental dan fizikal. Terharu kerana ada kawan yang sanggup bertungkus lumus membantu proses pertukaran aku. Cian Fasha.. Pening kepala dia.. She a gud AR..
Aku tak perlu ke Shah Alam.. Its not mean i hate Shah Alam very much.. Sorry bro, kalau anda terasa.. There's a memory there that i can't take it.. Aku tak kuat untuk membuang segala yang aku telah pendam. Menghilangkan semua dari kotak ingatan adalah sesuatu yang mustahil untuk aku lakukan dalam sekelip mata. Dia datang diwaktu aku tak memerlukannya dan dia pergi di saat aku rasa aku perlukan kasih sayangnyer.. Aku tau keadaan aku.. Perjalanan aku harus teruskan kerana dia hanya persinggahan. Aku tau banyak akan berubah kalau aku di Shah Alam.. Aku nak lari dari mereka.. Lepas ni aku bukan lagi warga UiTM, namun UiTM TETAP DIHATIKU.. (Cintaku tertinggal disana....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan