Selasa, 28 April 2009

Kenangan Terindah....

Aku kini menghitung hari untuk keluar dari sini.. Hari-hari yang aku lalui sama seperti sebelum ini. Masih belum ada yang berubah.. cuma kini aku semakin malas... Entah la.. Aku semakin bosan dengan keadaan sekeliling.. Aku dah bosan dikutuk dan dikata.. Menyampah pun ada gak.. Tetiba.. yang jauh kini dekat dan yang dekat mula menjauh.. Aku rasa takut plak nak mengharungi hari mendatang walaupun ada yang sedia menemani setiap masa. Mampukah aku melakukannya tanpa bantuan ibu. Siapa yang akan membantu aku bile aku sakit nanti?? Entah la.. Aku takut memikirkan nya...

"Bila yang tertulis untukku.. Adalah yang terbaik untukmu.. Kan kujadikan kau.. Kenangan yang terindah dalam hidupku.. Namun takkan mudah bagiku.. Meninggalkan jejak hidupku.. Yang t'lah terukir abadi.. Sebagai kenangan yang terindah"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan