Rabu, 6 Mei 2009

.....

Meleraikan segala kekusutan... menceritakan sejarah hidup aku pada nya umpama memberitahu keburukan diri aku sendiri... Entah la ek.. Aku sendiri tak tau kenape aku begitu mudah menceritakan pada dia semua hal.. Harap-harap dia masih ingin berkawan dengan aku.. aku tak mahu memikirkan ape yang akan berlaku akan datang. Takut... takut kehilangan seorang teman yang banyak membantu aku.. Aku tak tau kenapa dengan aku. bermain dengan perasaan.. Ini la akibat yang aku tanggung.. Memakan diri sendiri.. Mungkin aku terpaksa mengakui kata-kata nya.. Aku telah sayang pada nya... Sebab tu kot aku jadi macam ni.. Huru-hara untuk beberapa hari.. huhuhu... Kenapa terlalu mudah aku sayang pada dia.. Mungkin dia bayangan Faiz... Kenapa aku di pertemukan dengan dia.. ape hikmah disebalik itu?? aku masih belum nampak.. ape yang aku nampak sekarang ada bayang-bayang faiz pada dia.. fizikal nya berbeza apatah lagi pada rupa paras.. tapi cara mereka sama... Dia membuat aku rindu pada faiz dan terfikir untuk kembali kepada kehidupan yang dulu.. tapi entah la... cuba bangkit dari masa lalu.. tapi susah... Ya Allah bantu la aku... aku cuba berpijak di bumi yang nyata... tapi tak boleh.. dia ada dimana saja aku berada.... semakin jauh aku berlari semakin dekat aku dihampiri... aku tak nak ini semua terusan macam ni.. penat la... dah berhari-hari aku tak boleh lelap memikirkan dia.. akhirnya aku sendiri yang sakit...

*kenapa kita harus dipertemukan pada waktu yang salah??????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan