Selasa, 19 Mei 2009

Ulangtahun

Hari ini aku menyambut hari kelahiran yang ke 26 tahun. Alhamdulillah... Dah 26 tahun aku hidup.. Banyak perkara yang aku telah lalui.. Hari ni aku datang keje dengan badan letih lagi.. Demam BTN masih lom sudah...Keletihan masih terasa.. Dari tengahmalam 18 Mei aku menunggu panggilan dari hubby.. Tapi hingga kepetang 19 Mei aku kehampaan. Rakan yang aku baru kenal beberapa bulan pun mampu ingat hari lahir aku. pagi-pagi dah hantar msg wish kat aku. Akhirnya aku nekad untuk call dia. Betapa sedihnya aku bile dia kata yang dia hampir terlupa hari lahir aku. SEDIH YG TERAMAT.... alasan yang diberi, terlalu memikirkan hari perkahwinan kami yang tinggal beberapa hari lagi. jawapan yang aku tak boleh terima langsung!! SAKIT HATI aku.. akhirnya airmata menemani hari lahir aku.. Ibu yang tak pernah lupa hari lahir aku pun terlewat memberi ucapan. semua kerana sibuk menguruskan wedding aku.. huhuhu... mungkin itu nasib atau takdir aku untuk tahun ini.. tiada lagi sambutan hari lahir macam tahun-tahun lepas... aku redha walaupun kesedihan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan