Sabtu, 9 Mei 2009

Menghitung hari...

Aku kini menghitung hari.... Perasaan aku?? entah la eh.. Kini tidur aku dah tak lena lagi.. Macam-macam benda bermain dalam kepala aku. Selesai satu masalah timbul masalah baru. Aku letih memikirkannya... Mungkin orang sekeliling memadang aku gembira. Tapi dalam hati aku hanya Allah S.W.T je yang tahu betapa aku bercelaru dan berdebar-debar. Menanti hari bahagia membuat aku sedikit tertekan.. Hampir 26 tahun (lom 26 thn lgi... birthday lom sampai.. hehehe..) aku bersama mereka.. Lom pernah sekali aku duduk sendiri. meninggalkan mereka.. Kini aku terpaksa lakukan. Bagaimana agaknya keadaan aku nanti?? Selama ini sakit pening aku ibu yang jaga. Ayah mencukupkan segalanya. Lepas ni aku terpaksa lakukan sendiri.. Mampukah aku mentadbir sendiri keluarga aku? Dapatkah dia menjaga aku sebagaimana ibu menjaga aku sewaktu aku terlantar dihospital berhari-hari? To this and that for me? can he do it for me as my mom did? Gerun aku memikirkannya... huhuhu..

My Wedding Invitation..

Friends are welcome....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan