Isnin, 25 Mei 2009

UiTM di hatiku...

Hari terakhir aku berkidmat di uitm.. mulai esok aku akan mula bercuti dan seterusnya melapor diri di Jabatan baru. Banyak kenangan pahit manis aku disini.. Disini la aku mengenal pentas dunia sebenar-benarnya. dimana kawan dan dimana lawan. yang mana semua yang indah itu tidak sebenarnya cantik.. Mana mungkin aku melupakan semua itu. walaupun aku cuma sempat berkhidmat selama setahun enam bulan sahaja. namun ia sangat berharga.. duduk dalam suasana kerja yang kecil namun meriah... PTDI, en idris, cik aishah, malek, paan, asrul, jun dan syasya...rakan seperjuangan yang tidak mungkin aku lupakan... jasa mu tetap ku kenang...

2 ulasan:

  1. Wah lepas ni dah tak ade lah orang yang boleh bercerita2 kat library... tak best nye...

    Dah tak fun lah lagi library tu.. sape nak buat kad jemputan if ada event t... hehehe

    BalasPadam
  2. huhu... peluang orang lain plak la menunjuk kan bakat terpendam diorg plak... now is their turn.. my turn is over..

    BalasPadam